Αναγνώστες

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Δεν επιβιώνει με λίγα και μετρημένα ο έρωτας μάτια μου

Γράφει η Ελένη Τσακίρη
Λίγα καί καλά μας έλεγαν όταν ήμασταν μικροί.
Στις ερωτικές σχέσεις όμως σίγουρα το ρητό αυτό εφαρμογή δεν βρίσκει.
Μη βιάζεσαι να ανταπάντησεις βιαστικά, ότι αυτό που μετράει είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα.
Σκέψου το λίγο καλύτερα.
Η ποιότητα του έρωτα είναι έτσι φτιαγμένη και ολοκληρωτικά δοσμένη στο πολύ.
Υπάρχει σε θέλω λίγο;
Ή λίγο σ’ αγαπώ;
Πολύ είναι η λεξη στο κέντρο του κυκλου.
Ολα γεμίζουν ασφυκτικά με συναισθήματα.
Πετυχημένες συνταγές και δοσολογίες δεν υπάρχουν.
Όταν υπάρχουν ή ακόμα χειρότερα μετριούνται, τότε κάτι δεν πάει καλά.
Ειδικα αν η μονάδα μέτρησης κλίνει προς τη μεριά του ελάχιστου, είτε από τη μία πλευρά που είναι και το πιο σύνηθες, είτε κι απ τις δύο.
Δεν μπορείς να ζήσεις με λίγα στον έρωτα.
Από μόνος του είναι όλα.
Πώς λοιπόν να τον χωρέσει ένα τόσο δα μικρό λίγο.
Σα να λες στο βασιλιά, εγώ σε θέλω ζητιάνο.
Γίνεται;
Γίνεται θα μου πεις.
Όλα γίνονται.
Επιτρέψε μου το δικαίωμα της αμφιβολίας.
Αντε και το φτιάξες το λίγο σου, αναρωτήθηκες πόσο μπορείς να ζήσεις στο κουτάκι αυτο;
Για πόσο μπορείς να χωρέσεις εκεί;
Για πόσο θα αντέξεις να μετράς ψιχουλα ;
Δεν υπάρχει λίγο στον έρωτα μάτια μου.
Μόνο όλα ή καθόλου.
Πολύ και θέλω.
Γουσταρω και μπορώ.
Αγαπώ και προχωρώ.
Με όποιο κόστος και τίμημα.
Τιμώ την επιλογή μου να σε έχω απόλυτα και καθαρά.
Ολά πολύ αλλιώς τίποτα δεν θέλω.
Εσύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου